۱۰ پاسخ

چون شیرخشک میخوره دکتر گفت یک روز درمیان بده آد را الان قطع کرده مولتی میدم

من تازه مولتی میدم شیرخشکم میخوره 😑
چه ربطی داره

نه آ د برای بچه هاییه ک جوجه کباب میخورن جای شیر

حتما باید بخورن

چه ربطی داره عزیزم باید بخورن

شیرخشک چکار به ا د داره خب😐

چ حرفا😂😕

باید بخورن عزیزم

نه ربطی نداره بازم باید بخورن

ربطی نداره در هر حالت آ د باید مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی