۴ پاسخ

آره گلم طبیعیه هنوز تازس

اره من ک تا الان درد شدید حتی میگیرم

۴۰ روزم عادیه من همچنان تیر میکشه و درد میکنه تو سرویسم اذیت میشم..حتما باید فرنگی باشه

اره اگه ۲۰ روزه برای شما که عادیه تا ۴۰ روز هرازگاهی درد میگیره سعی کن زیاد نشینی تا بخیه هات خوب جوش بخوره جاش نمونه

سوال های مرتبط