خانوما آیا طبیعیه من زیاد ضعف میکنم
یا یهو چشمام سیاهی میره

۵ پاسخ

طبیعیه نگران نباش سعی کن استراحت کنی

اره طبیعیه ۷ هفته که تهوعت شروع بشه از هرچی غذاعه متنفر میشی

طبیعیه عزیزم. تحت تظر دکتر زنان هستی؟

بله طبیعیه

عادیه
منم هفته ۱۱رو تموم کردم هنو اینجوری ام

سوال های مرتبط

مامان فرهان و نیکان مامان فرهان و نیکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیستم بارداری