اینم گیفتای دردونه دخترم😍

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم انشالله واس زایمان کدوم بیمارستان میخای بری ؟ دکترت کیه ؟ من خیلی سردرگمم ی دکتر میخام ک‌قبول کنه سزارین اختیاری ولی توی بیمارستان کم هزینه 😢

سلام گلم یه سوال توام همش حس ادرار داری و فشار به مثانه؟؟؟

عزیزم منم حقوق خوندم میخام دوباره شروع کنم هیچی یادم نیس میشه کمکم کنی بگی از کجا چیکار کنم

اسم دختر منم سدنا گذاشتم😍🥰

حالا مطمئنی تیر میاد خواهر شاید بچه ات عجول بود 36 آخر خرداد اومد

چه قشنگ..بسلامتی

سلام عزیزم
از با سلام سفارش دادم

سلام عزیزم از کجا باید سفارش داد؟

آخی چه گیفت نازی 😍😍😍میشه بگی کجا براتون زدن منم میخوام

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی
مامان دنیزِ من🍓 مامان دنیزِ من🍓 روزهای ابتدایی تولد