اونایی که بچه دومشونه برای نی نی تخت و کمد می گیرید ؟

۱۶ پاسخ

من در نظر دارم اگه خدا بهم لطف کنه و بچه بده فقط یه تخت براش بگیرم
چون کمدش دو تا قسمته...ویترین هم ۴ طبقه هست ...دوتاش مال هرکدوم
اگه بچه سوم هم داد دیگه خونمو عوض میکنم😂🤦🏻‍♀️

منم از پسرم همچی دارم برای این اگ خدا کمک کنه سالم دنیاش بیارم فقط لباس میخرم و ست بهداشتی اینا براش وگرنه همچی دارم از قبل

خیر چون جا ندارم
فعلا هم نیاز نیست چون هر دقیقه شیر میخوره از اتاق خودم باید پاشم برم اتاق بچه ها شیرش بدم و برگردم درضمن اونجوری دخترمم بدخواب میشه فعلا تو اتاق خودم نگه میدارم تا دوسالش بشه و از شیر بگیرمش بعد اتاقشون رو درست کنم و تخت دو طبقه بگیرم ابجیش بره بالا چون بزرگتره اینم پایین بخوابه

چون من می‌خوام سرویس خواب پسرم عوض کنم کمدودراورمیگیرم برای دوتاشون برای نی نی هم تخت کناره مادرمیخرم باوسیله هایی که واقعا استفاده میشه

ن من فقط لوازم بهداشتی و چند دست لباس نو خریدم،بقیه چیزا همونارو ک داشتم استفاده کردم،پسر دومم کلی لباسای پسر اولمو پوشید ،خیلیم خوب بود،چون همشون نو بودن،ولی همیشه براشون لباسای ست باهم نو میخرم برای بیرون و مهمونی،تو خونه لباسای داداشش رو میپوشه معمولا

نه بعضی چیزا که موقع بچه اول گرفتم استفاده میشه الکی چرا هزینه کنم مثلا پتو گلبافت وان حمام روروئک و اینارو دارم یسری چیزای شخصی و ضروری مثل حوله سرویس خواب شیشه شیر و پستونک و چند دست لباس و اینا رو میگیرم

کامنتارو که خوندم دیدم بچه های دوم علی الخصوص خودم چقد مظلومیم🗿

فقط تخت کنار مادر

ن گهواره میخوام بگیرم براش جا ندارم بره کمد دیگه

لباس ۴دست کافیه چون زود بزرگ میشه تاماه سوم به بعدبیشترمیگیرم گهواره هم میگیرم کمدهم ک دارم

نه دیگه لباس فقط میگیرم
همه چی داره بچم

منم نمیگیرم دارم فقط چیزای ضروری میگیرم

فک نکنم

نه نمیگیرم لباس هم فقط چند تیکه بیشتر نمیگیرم

من نه فقط چیزای لازمه

من بچه دومم هست ولی نه فقط گهواره کمد دارم

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری