سلام خانما پس کی حرکات نی نی رو حس میکنم من اصلا چیزی نمی‌فهمم👶👼

۳ پاسخ

من از هفته های شما حس کردم ولی جفت من خلفی بود
اگر قدامی باشی خیلی دیرتر حس میکنی

منم دقیقا هیچی حس نمیکنم
علائمم ندارم،شکمم تغییری نکرده خیلی نگرانم🥺🥲

زوده حالامن خودم ازاین هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد