۵ پاسخ

خب فردا هم بزن

والا من ۱۴ اسفند پریود شدم دیگه نشدم تاالان ...
به نظرمن براشیردهیه
البته شمارو نمیدونم شاید باردارباشی اگه مطمنی رابطه ت محافظت شده نبوده

بسم الله😁🫢🤭

یه دونه بچه داری

😐😐😐 خب اگر گیریم ک وقتت ۲۰ام تا۲۳ امم باشه باید ازش ته‌روز بگذره تا بیبی ملوم کنه

سوال های مرتبط