۷ پاسخ

من امروز زدم اصلا هاله نداشت ۹روز بعد از آمپول

هاله دارهههه مبارکههه😍😍

منم امروز 17ازادسازی و 4روز دیگه موعودمه زدم ولی حس میکنم مفنیه یه هاله خیلی ضعیف افتاد بنظرت بعد از موعودم که تاخیر داشتم برم تیتر بتا بدم؟

هاله داره بخاطر آمپوله

هاله ای کم رنگ داره که ولی هنوز زوده واسه تست زدن
صبر کن چند روز دیگه بزن
انشالله مثبته

هاله داره قشنگم شاید بدنت اثر آمپول زود از بین برد و این یه مثبت قشنگه

هاله داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری