۱۷ پاسخ

حلقه
یکی از مامانا تاپیک زده بود سنتی زده بود یعنی عکسشم گذاشته بود داغون شده بود میگفت هردفعه مای بیبی‌ش پر از خونه چیکار کنم گفتم ببرش دکتر 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
من خواهرم بچشو حلقه زد زودم افتاد اذیت نشدن فقط اولین جیش بعد ختنه پسرش یکم گریه کرد همین

من سنتی کردم راضیم

حلقه بهتره خودش میفته خوب میشه

حلقه

حلقه راحته بچه اذیت نمیشه

سنتی بود
راضی بودم خداروشکر

من پسرمو بیست روزگی با حلقه ختنه کردم
خیلی تمیز جوش خورد و سریع ترمیم شد و راحت بود واسه‌ش

من از حلقه راضی بودم راحت بود واقعا

من حلقه کردم خیلی عالی بود بدون درد فقط چند ساعت اول سخته

حلقه بهتره

حلقه

حلقه بهتره

من دوتا پسرام سنتی انجام دادم عااالی بود اصلا اذیت نشدن .انشالله این یکی پسرمم سنتی انجام میدم

پسرمو لیزر کردم خوب بود

من سنتی انجام دادم واسه پسرم راضی بودم

من لیزری کردم دکتر طاعتی مقدم
خیلی خوب کرده

صد درصد سنتی

سوال های مرتبط

مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی