۴ پاسخ

من به دوتا بچه هام از وقتی ۷ماهشون شد یه ذره امتحان کردم چیزیشون نشد میدادم اینم ۷ماهش شد قراره بدم

فقط شیر پاستوریزه پرچرب استفاده کن
تو کارت واکسن بچه ها هم تاکید شده به این پرچرب و پاستوریزه بودنش

منکه باهاش فرنی درست میکنم میدم 10روز مونده بود تا 6 ماهه بشه

مثل اب بخوره بعد یکسال
ولی تو غذاهاش مجازی که استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان اقا ایمانم مامان اقا ایمانم ۱ سالگی
مامان ماه تی تی🌛 مامان ماه تی تی🌛 ۱ سالگی