۸ پاسخ

آره عالیه من همیشه برا پسرم میزنم.چ سوخته باشه چ نسوخته باشه

پماد کالاندولا عالیییییییه من بچم التهاب وعرق سوز شده بود آب رو آتیشه بخدا
سودوکرم میزدم انگار نه انگار هیچچچچ
آلان ۲تا ۲تا کالاندولا میخرم تو خونه میذارم مرتب بعد شست شو براش بذار

من کالاندولا و ان ان قاطی کردم سوختیگش یه روزه خوب شد خیلی خوبه این ترکیب حتما امتحان کن

بله من راضی م

من ک خیلیی راضیم عااااالی بود برا بچم دومی هم همین کار میکنم تا دوسالگی استفاده می‌کردم برا بچه اولم فوق العاده بود

اره عالیه

من نپی اردن استفاده کردم خیلی راضی بودم

اره بعد تعویض هر بار پوشک بزن زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی