سلام چه داروهای برای رفلاکس خوبه

۱ پاسخ

نکسیوم عالیه،امپرازول و اوزونیوم اینام میدن

سوال های مرتبط

مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۵ سالگی