۵ پاسخ

گردو بعد یکسالگی مجازه

اگه میدی حتما بار اول کم بده
چون پسر من حساسیت داشت

گردو تا میتونی نده .
من تجربه از گردو اینه بچه دیر ب صحبت میاد .

نه عزیزم گردو بعد یکسالگی

بریز تو فرنیش

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه،محمدطاها مامان فاطمه،محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۹ ماهگی