حالت تهوع شدید داشتم و همچنان دارمش یکم
کمر درد و دل درد پا درد ک اصلا از دردش نمیتونم راه برم
اولاش چیزا ترش دوست داشتم بعد شیرین
من همچنان بدون علائم انکار باردار نیستم..البته الان دیگه پسرمتکون میخوره🤣گاهی وقتا میگم باردار نیستم بهدش میگماینچیه توشککمموول میخوره اگر بچهدنیست
کمر درد دارم و استخوان دنده هام درد میکنه و زود خسته میشم و فشارم میوفته
تهوع شدید
شوری و ترشی دوس دارم
الآنم کمردرد
وای خدا این لباس🥲🥹وقتی پسرم بدنیا اومد مثل همین تنش کردیم الان دیدم کلی ذوق کردم
تهوع زیاد هرروز تا شش ماهگی
ماه ۴ و ۵ به شدت کمردرد
چیز خاصی هوس نمیکردم ولی اوایل بارداری میلم ب شوری بود بعد اون شیرینی
ترشح فقط همون یکی دوماه اول داشتم بعد قطع شد
تو روبیکا کانال زدیم روزمرگی و بارداری این ایدی رو خواستین سرچ کنین عضو شین
sahar_dailyy
من از هفته ۸ تا ۱۶ تهوع داشتم، پاهام به شدت یخ میکرد، بیشتر هم دلم شیرینی جات میخواد البته نه خیلی ولی میوه و سبزیجات خیلی دلم میخواد، پهلو هامم خیلی درد میکرد ولی الان خداروشکر خوبم، فقط سیاتیکم خیلی میگیره🥴🥴
تهوع زیاد تا 7 ماهگی تپش قلب که الان هم کمر دردو تنگی نفس بهش اضافه شد ویار آدمی زاد نداشتم بگم چی حوص کردم
فقط کمر درد دارم و کشاله رانم درد میکنه و فقط همون اولا دوسه بار حالت تهوع داشتم همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.