آیا شیر مادر بعد یک سالگی خاصیت داره؟؟؟؟

۶ پاسخ

آره این حرف زنای گهواره ست که شیر مادر بعد از یکسال خاصیت نداره شیرمادر همیشه عالیه و سرشار از ویتامین و انتی اکسیدان هست

اره عزیزم خاصیت که داره ولی سیر کننده نیست
باید بیشتر غذا بخورن در کنارش تا دو سالگی شیر مادر هم بخورن.

یعنی چی که خاصیت نداره ما اینجا داریم زحمت میکشیم🤣🤣

خاصیت وزن دهی و بالا بردن سیستم ایمنی را نداره چون بچه افتاده ب طعم و غذاهای مختلف براهمینه بچه هایی ک غذا درست نمیخورن فقط شیر میخورن همیشه از لحاظ قدووزن ضعیف هستن و باید از شیر گرفته بشن فقط از حاظ روحی تامیین کننده حالات بچه هست و بهش ارامش میده

سوال منم هست

بله

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان الین کوچولو مامان الین کوچولو ۲ سالگی
مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 مامان 𝘼𝙧𝙨𝙖𝙢👑 ۱ سالگی