همش مثل پریودی بودش فقط من خیلی لرز میکردم
ادرار زیاد،داره آدم تند تند دستشویی میگیری،تهوع،سرگیجه کمی،بی حالی و خواب آلودگی صبح ها، میل زیاد به یه خواهی یا غذا ، مثلا یهو لواشک دلت بخاد،یا یه چیز شیرین
علایم نداره مثل پریودیه
درد شدید سینه
عصابمم نداشتم ناراحت بودم از همه
من شبا نمیرم دستشویی از اولین روزه بارداری شب از خاب بیدار میشدم
بیبی مثبت شد علائم ندارم
درد شدید سینه و نفخ زیاد داشتم که برای من بی سابقه بود
تاخیر پریود 😅 چون بقیش همه علائم پریودی بود
عین حالت پریودی
تاخیر پریود
هردوتا بارداریم فقط حساسیت و درد شدید سینه،بقیه علایم دقیقا عین pmsبود
بیبی چکم مثبت شد😐هیچ علائمی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.