منم میخوام خسته شدم اینقدر هر روز فکر کنم
تو یکی از تاپیک هام خیلی از مامان ها اومدن گفتن بچه هاتون چی می خورند من از همون استفاده می کنم به عنوان منبع😁
حلیم و سوپ و اوتمیل و فرنی و موز
جودوسرپرک یه قاشق با شیر بزار بپزه یکم کره بزن بعدش یه سیب زمینی آبپز له کن بریز توش پودر مغزیجات و شیره انگور بزن خیلی خوشمزه میشه
منکه کلا غذای سفره میدم
فقط صبونه اذیتم میکنه اونم فرنی میدم با پودر مغزیجات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.