اره نمونش خودم😑
بلههه
بله تخمدان ها فعالن
اره ممکنه بعد زایمان رحم خیلییییی شل و وله زود میگیره😅😅😅
من اینو بهت بگم یکی از عمهام فروردین بچه اولش دنیا اومد اون یکی بچش همون سال ماه اسفند😅 اصلا چیزی به اسم استراحت نداشته
اره عزیزم
بلههههههه دوست من
بعد زایمان باید سفت و سخت جلوگیری کنی چون بیشتر از هر زمانی میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.