۷ پاسخ

اره نمونش خودم😑

بلههه

بله تخمدان ها فعالن

اره ممکنه بعد زایمان رحم خیلییییی شل و وله زود میگیره😅😅😅
من اینو بهت بگم یکی از عمهام فروردین بچه اولش دنیا اومد اون یکی بچش همون سال ماه اسفند😅 اصلا چیزی به اسم استراحت نداشته

اره عزیزم

بلههههههه دوست من

بعد زایمان باید سفت و سخت جلوگیری کنی چون بیشتر از هر زمانی میگیره

سوال های مرتبط