دختر منم رفلاکس داره دکتر گفته نمیتونی بادام بدی
فرنی بهش صبحانه و عصرانه میتونی بدی با سوپ ماهیچه گوسفندی سیب زمینی جعفری برنج چند روز گوشت نده بعد از یک هفتع گوشت بده بهش برای رفلاکسشم خوبه
سویق طعم دار بگیر از سایت آی بانو
من ۴طعمش رو امتحان کردم و تست گرفتم مرتب میدم
الان طعمهای جدیدم گرفتم
حتما براش بگیر خیلی خوبه برای وزنش گیری و سیری و رفلاکسش
منم دخترم رفلاکس داره
الآنم چندروزه خیلی بیشتر اذیته گوشت قرمز بهش دادم خیلی معدشو اذیت کرد
ولی یه چیزی بهش میدم خیلی برای وزنش خوبه و اصلا رفلاکسش رو تحریک نمیکنه و برطرف شده
موز میدونستی سنگینه
عزیزم اگه رفلاکس داره حریره بادام بهش زیاد نده چون رفلاکسو تشدید میکنه..خب سوپ نده..پوره هاشونو براش درست کن..باهم مخلوطشون کن و هر دفعه یکی از اونارو مقدارشو بیشتر کن که مزه ی غذاش تغییر کنه.فعلاهمینارو باید بدی..اگه گلابی و آووکادو هم ندادی اینا هم خوبه ..میتونی حریره ی سیب درختی و هویج بدی..سوپ عدس و یا دال عدس بدی
دختر منم رفلاکس داره ینی حریر بادام نباید بدم بهش
حریره اذیتش نمیکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.