مبارک باشه عزیزم
دوسه روز اول تحویل کن انشاالله بهتر بشی سعی کن موقع راه رفتم کمرتو راست بگیری و سعی کن راه بیشتر بری زوتر خوب میشی
وای خدای من سزارین شده برای من کابوس.خداییش اینایی ک پول میدن صدو خورده ایی و میرن سزارین میکنن واقعا راضی آن.من طبیعی هم آوردم سزارین هم شدم ولی طبیعی یه جیز دیگس.بیست و خورده ایی گذشته از سزارین ولی هنوز منگ منگم
مبارکه عزیزم
پمپ درد میگرفتی اصلا متوجه درد نمیشدی
عزیزم اگه مسکن ات تموم شده بگو واست شیاف بزارن
مبارکت باشه
قدم نورسیده مبارک گلم
چرا عزیزم خدانکنه
عزیزدلم
مبارک باشه
به خودت برس خوب میشی طبیعیه اذیت باشی امشب
خیلی حواست باشه ،خودتو نکش اینور اونر اصلا ،بچتو خودت برندار به یکی بگو بچه رو بذاره تو دلت ،سشوار مرتب بکش بعد سه روز ،اسپری ترمیم زخم و بخیه بزن ،میدونم خیلی وحشتناکه ولی نیم ساعت در رو روز رو به صورت پراکنده راه برو خیلی کمک میکنه بر سرپا شدنت،تا میتونی نسکافه بخور ،کلا مایعات زیاد بخور ،
وای نگو ميترسم منم میرم سزارین
طبیعی هست تا فردا خوب میشی
ته دل مارو خالی نکن خواهر🫠
مبارک باشه عزیزم
چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.