۲ پاسخ

برای اطمینان برو دکتر. چون هفتتم بالاست امکان داره درد زایمان باشه. برای هرکسی درد زایمان یه جوره

من از اول بارداریم تقریبا این درد باهامه بهش میگن سیاتیک بارداری دیگ نمیدونم از علائم چیه

سوال های مرتبط