بله هست
رودست منم نیس ولی جاش رو دست دخترم موند
از اولش جاش نبود؟
واسه دختر من که هنوزم قرمزه جاش
برا بعضی ها نمیمونه
من خودم جاشو ندارم ولی دخترم هنوز داره
مال پسر بزرگممونده ولی این کوچیکه نمونده
اگ بعدش ورم کرد و چرک اومد میمونه اگ ن ک دلیل نداره بمونه
دقت نکردم انشاءالله فردا میبینم اطلاع میدم🫢😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.