۱۰ پاسخ

سرهمی رو همیشه یک سایز بزرگتر بگیرید ۳ تا ۶ بگیرید

سرهمی دکمه دار خیلی بهتره از زیپدار ؛ زیپدار مدام موج میفته توش بد وایمیسه ولی دکمه قشنگ میخوابه تو تن ؛ بینشم باز نیس فقط ترجیحا خارجی بخر هم جنسش بهتره هم سایزبندیش استانداره

آره سرهمی قرمزه خوشگله و مناسبه
ولی از یک ماه قبل یلدا پیجای مختلف کلی لباسای خوشگل میارن لون موقع میتونی با اندازه دقیق بچه ت بخری البته اگه اینستا باز شه😁

چه خوشگلن
سرهمی خیلی بچه مرتب تر دیده میشه

چه سایتی هست؟

عزیزم سایز ۰ تا ۳ ماه بخر الانم بخری بهتره چون گرون میشه بعدا .. من تا یکسالگی فقط برای بچه ام سرهمی گرفتم خیلیم راضی بودم زمستون و پاییز زیرش رکابی زیردکمه میپوشوندم تابستونا بدون زیرپوش عالیه

بنظرم از الان نخر چون ممکنه اصلا اندازش نشه کوچیک باشه یا بزرگ و این که تا اون موقع خیلی لباس های ناز تری میان بازم هرجور خودت میدونی

شرایط تغییر کرده ولی قیمتای ما نه !
لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss

https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

فکر کنم ۲یا سه باشه. اما بازم ریسک چون ممکنه ریز یا درشت باشه اون موقع به تنش خوب نشینه همون موقع طراحای جدید میاد میخری براش

عزیزم سرهمی اگه خریدی مدل زیپ دارشو بخر این دکمه ها وسطش باز میمونه بچه پاشو تا کردنی باز میشه

اصلا نخر مخصوصا سرهمی ایقد بد سایزن چون معلوم نیس بچت تپله یا لاغر .. اگ خ دوس داری سایز شش تا ۱۲ ماه بخر

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری