بله سومی رو با جلو گیری طبیعی گل کاشتیم😁😁
اگ نمیشی بهترین روشه اما من با پیش ابم باردار میشم شانس ندارم🥲🥲🥲ابجیم جلوگیریش طبیعی دوتا بچه هاشم خودش خواسته
آیودی دارم
منم جلوگیریم طبیعی هست ولی آخرین بار قبل عید ۲۶ اسفند پریود شدم دیگه نشدم جرات بی بی چک زدنم ندارم . ناگفته نماند که دختر اولمو مثلا هم قرص جلوگیری میخوردم هم کاندوم استفاده میکرد که حامله شدم .
جلوگیریم طبیعی بود باردار هم نشدم تا زمانی که خودمون اقدام کردیم
ولی الان خیلی میترسم کاندوم استفاده میکنیم ولی میگم تو حین دخول هم ارضا نشه بکشه بیرون 🤣
یه عدد جلوگیری طبیعی تو بغلمه
وای من استرس گرفتم آخه سه روزه عقب انداختم
از اینورم 40روز یا 36روز یکبار میشم سر ماه نمیشم ولی در کل نگرانم 😐
بله من با جلوگیری طبیعی حامله شدم دخترم هنوز ۱ سالش بود الانم پسرم ۴ ماهشه خیلی باید مواظب باشی اصلا جلوگیری طبیعی رو روش حساب نکن خطرداره
منم طبیعی
جلوگیری طبیعی های خالم یکیشون 11 سالشه یکیشون 9 سال😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.