۱۴ پاسخ

چ صورتی‌ملیحی🥺🩷

چه رو تختی قشنگی هم هست

با دیدن رو تختیش دلم دختر خواست 🤣😍

گهوارش هم ۱۲۰ در ۷۰ بود ولی توش نخوابید

آنیتا تو گهواره زیاد نخوابید چون غلت میزد تختش هم ۹۰ در ۱۵۰ هست
البته تو بازار نبود دادن ساختن براش

مثل تخت پسر من هست عزیزم
البته مال من ازاین تخت گهواره ای ها ست
ک فعلا حالت گهواره داره بعد باز میشه تخت بزرگسالیش میشه ...

من خریدم از نوزادی همش دو سه بار توش خوابید کوچیک شد فروختمش الان دلم تنگش شد💔

من خریدم از نوزادی همش دو سه بار توش خوابید کوچیک شد فروختمش الان دلم تنگش شد💔

من دخترم فقط روی گهواره ننو میخوابه براشم کوچیک شده ولی بدون اون نمیخوابه

من یدونه تخت خریدم که بعدش بکشی ریلی بزرگ میشه تا بزرگسالی اندازس
بعد به دنیاامدن هم رفتیم تخت کنار مادر خریدیم
اولش بنده خدا مامانم کلی التماس که تخت کنار مادر خوب بردار گفتم اصلا برنمیدارم بعدش رفتیم معمولی خریدیم😂

زیاد تو تخت کنار مادر خابید دیگه کوچیک شد بردم گذاشتمش تو اتاقش رو تختش

پسر من هنوزم تو گهواره بانوج میخوابه براشم کوچیک شده ولی بازم دست نمیکشه

من تخت کنار مادر گرفتم تو اون کنار خودم میخوابه فروشنده میگفت تا ۳ سال میگفت بچه میتونه بخوابه

تصویر

فکر کنم تا سه چهار سالگی بشه
تخت دختر منم همین اندازس
حس میکنم زود کوچیک بشه برای همبن آوردم کنار تخت خودمون که استفاده کنه
لولاهاش رو همسرم دستکاری کرد دیگه تکون نمیخورن
دخترم داخلش راحت تر میخوابه

دختر من یدونه داشت مدل آنجل
۱۰۰×۷۰بود تا ۱سالگی ک تا ۱نیم توش خوابید ۱۳۰تا۲سالگیه

سوال های مرتبط