اى خدا اينجورى قشنگ تلافى ٩ماه درمياد كه 🤌🏻🫠
بدن با بدن فرق داره همه ۴۰روزنیستن اماته تهش ۴۰روزه اما هرچی به ۴۰نزدیک میشی کمترمیشه بعضی روزا اصلا نیست خون بعضی روزا فورانه😂😐
نه من روز دهم نماز خوندم از بس پاک بودم.بعد ترسیدم باز باردار بشم آمپول ضد بارداری زدم تا شش ماه پریود بودم و لکه داشتم .دکترم گفت تا اثرس تو بدنت در نره پریودی
بله مخصوصا طبیعی
من تا۸روز
اره دقیقا
اره دقیقا
من تا20 روز خون ریزی داشتم
اره دقیقا
دقیقا یک ماه خونریزی داشتم ۱۰ روز نداشتم روز ۴۰ زایمان دوباره خونریزی کردم تا ۷ روز ک دکتر گفت پریود شدی و لز اون به بعدش هرماه شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.