۱۰ پاسخ

اى خدا اينجورى قشنگ تلافى ٩ماه درمياد كه 🤌🏻🫠

بدن با بدن فرق داره همه ۴۰روزنیستن اماته تهش ۴۰روزه اما هرچی به ۴۰نزدیک میشی کمترمیشه بعضی روزا اصلا نیست خون بعضی روزا فورانه😂😐

نه من روز دهم نماز خوندم از بس پاک بودم.بعد ترسیدم باز باردار بشم آمپول ضد بارداری زدم تا شش ماه پریود بودم و لکه داشتم .دکترم گفت تا اثرس تو بدنت در نره پریودی

بله مخصوصا طبیعی

من تا۸روز

اره دقیقا

اره دقیقا

من تا20 روز خون ریزی داشتم

اره دقیقا

دقیقا یک ماه خونریزی داشتم ۱۰ روز نداشتم روز ۴۰ زایمان دوباره خونریزی کردم تا ۷ روز ک دکتر گفت پریود شدی و لز اون به بعدش هرماه شدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری