۴ پاسخ

من همیشه درد پریود دارم که😑😑😑😑

منم دیشب درد پریودی داشتم کم کم داشتم نگران میشدم بعدع سه ساعت خوب شدم

ممکنه دهانه رحمت شروع کرده باشه به باز شدن برو دکتر

باید ب دکترت بگی دل درد پریودی خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد