خانما بعد انومالی چه سونویی تو هفته های آینده دارم ؟

۲ پاسخ

ب من گف اختیاریه میتونی تا هفته ۲۴ام انومالی دیررس بدی میتونیم ندی

سونو رشد ک ۳۰ هفته تا ۳۴ بدی بهتره قبلش ممکنه وزن بچه کم باشه و نگرانش بشی
اگ دوس داری ۲۲ هفته ۲۵ هفته هم ی سونو بده اگ‌ دلتنگ تنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری