بعد از انومالی چه ازمایش یا سونویی هست؟؟؟؟و تو چند هفته؟؟؟

۲ پاسخ

ازمایش قند داری و سونو رشد

سونو رشد 28هفته

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ودوم بارداری