همه به من میگفتن لباس زیاد نخر ولی من خریدم چون بچه کوچیک لباس مدام کثیف میکنه ادمم مدام نمیتونه بلند شه هعی لباس بشوره مخصوصا شلوار زیاد خریدم چون میخوام تو خونه خیلی پوشک نکنمش شلوار زیاد احتیاج میشد
من ازعرسایزچهادست میگیرم وچنتاشلواراضافه سایزیک ودووسه
والا من که از هر سایز چند دست گرفتم چون ممکنه بعدا با خودش سختم باشه برم بازار دیگه تا ۶ماهگی رو تکمیل خریدم مناسب فصل و لباس توخونه ایی به خصوص شلوار زیاد گرفتم
بنظرم زیاد لباس نخر با توجه به ماهی که بدنیا میاد براش دو دست بیرونی بخر ،حالا اگه پاییز باشه سرهمی پشمی بخر
برای بیمارستان بنظرم همون یه ۱۹ تیکه کافیه چون تعدادش زیاده ،دو دستم سایز یک بخر پنج تکه ،دو دستم سایز دو بلوز و شلوار تو خونه
من همینقدر گرفته بودم دخترم بهمن بدنیا اومده بود
دو دست برا عید رفتم با خریدم
بعد اونم دوباره با خودش رفتم اردیبهشت ماه چهار دست تابستونی خریدم تیشرت و شلوارک اینا
همه به من میگن زیاد لباس نخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.