سلام خانما برا ساک خودم و ساک نی نی چی بزارم؟

۲ پاسخ

من اینارو بردم:

وسایل مورد نیاز خودتون:

· مدارک (کارت ملی، شناسنامه، برگه آزمایش‌ها و سونوگرافی، دفترچه بیمه، نتایج گروه خونی)
· لباس راحتی جلو باز (۲ دست، برای راحتی شیردهی)
· جوراب ضخیم و دمپایی طبی
· حوله نرم (۲ تا کافیه)، لیف، مسواک و خمیردندان، شامپو و صابون
· لوازم آرایشی اگه اهل آرایش هستی
· نواربهداشت سنگین مخصوص زایمان (۲ بسته بزرگ)
· تیشرت خنک
. یکم تنقلات

برای نینیتون:

· ۳-۴ دست ست لباس نخی
· کلاه نخی، جوراب نرم، دستکش نوزادی
· قنداق یا پتو نوزادی
· ۱۰-۱۲ پوشک نوزادی سایز ۱
· دستمال مرطوب بدون الکل
· زیرانداز
· شیر خشک و شیشه شیر اگه شیرت کم بود

من برا بچم‌
شیشه شیر ، پوشک ، زیرانداز ، دو ست لباس بادی مانتویی شلوار، ست ۷ تیکه بیمارستاتش، دورپیچ ، دستمال مرطوب ، خشک‌کنش ،آعوشی

برا خودم
شرت نخی ۴ تا ، پوشک، کاور توالت فرنگی ، حوله و..شارژ تینجور چیزام در اخر،فلاکس چای‌ اینام از اخر

سوال های مرتبط

مامان اصلان مامان اصلان روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامانی مامان قلب مامانی ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۴ ماهگی