مامانا شما برای سیسمونی و زایمانتون میخاین چقد هزینه کنید؟🤔

۷ پاسخ

هزینه زایمان سکت ما فک کنم ۷۰٫۸۰بشه
و برا سیسمونی من نمیخوام خیلی فشار بیارم
هرچی شد میگیرم نشد بعدا میگیرم

هزینه زایمان که سزارین هسم هر چی بگن باید بدم فکر کنم 80 و 90 بشه. راهی نیس.
سیسمونی هم بچه دوممه یه سری وسایل بهداشتی و لباس و پوشاک اینا که ضروری هس میگیرم

آنقدر همه‌چیز گرونه نمیشه گفت چقدر در نظر داریم باید رفت ببینیم چقدر میشه🥲
من مامانم 70میلیون هزینه کرد بنده خدا هنوز هم داره خورد خورد میگیره
خودمونم اتاقش رو 78میلیون دادیم کمد زدن خیلی گرونیه خیلییی🙁خدا به همه کمک کنه ان‌شاءالله

من تقریبا همه چیشو‌برای سیسمونی جز ۳-۴ قلم خورده ریز خریدم نزدیک ۳۸۰ تومن شده
هزینه زایمانم فکر کنم ۱۱۰ بشه

منم ۲۰۰ در نظر گرفتم یه سیسمونی متوسط رو

هرچقدر خدا کمک کنه😂😂😂

من سیسمونی بابام دویست داد و نمیدونم چیا میشه گرفت اینقدر که گرون شده همه چی
زایمان هم دکترم تو بیمارستان دولتی کار میکنه فقط زیر میزی باید بدم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد