برا من حدود ۱۸۰شد البته سرویس تخت خواب نگرفتم فعلا گهواره کیدیلو گرفتم تا بزرگ تر بشه خودش انتخاب کنه و البته لباس چندان یا اسباب بازی زیادی نخریدم
برا من 50 تومن
ی ۶۰تومن شد حدودن
با تخت و کمد و موکت و لباس و اینا ۱۱۰_۱۲۰
۳۵۰ میلیون ولی همه چیز برند خارجی گرفتیم کالسکه و صندلی ماشین برند مکسی کوزی و جویی گرفتیم ولی با کمترم میشه تهیه کرد
برا من با حساب سر انگشتی چهارصد میلیون شد و حتی بیشتر چون همه وسیله هاش برند بودن و یه سری وسیله هاشم از ترکیه گرفتیم
برا من ۷۰ چوبیا ۳۰ هم لباس و اسباب بازی و رو تختی و این چیزا
۳۲۰ فعلا
هنوز چندتا تیکه ریز دیگه هم مونده شاید اونم بشه ۱۰ تومن
من بچه دوممه چند ماه پیش ۶۰تومن شد...
بستگی داره چه چیزای بخوای بخری
اگر بخوای ضروریا بخری در حد ۶۰ ۷۰ جمع میشه بدون تخت و کمد
اگر بخوای هم تخت و کمر بگیری یه ۱۰۰ ۱۲۰میشه
اگرم بخوای همه چیو بخری و مارک یه ۱۵۰ به بالا میشه
خودم فعلا چیزخاصی نگرفتم فقط تخت وتشکش وکمدبابام گرفت شده ۶۰تومن البته سفارش داده ساختن بالادراومده
من بچم تو اتاق خودمون هست🥰😎
سرویس چوب و شوینده نخریدم یه چند دستم لباس مونده شد ۲۶تومن سرویس چوب نمیخرم چون خونه یه خوابه گهواره گرفتم
برا من شد صد تومن . یه کمد بزرگ گرفتم و تخت کنار مادر که گهواره میشه . روروئک ، صندلی ماشین ، کالسکه ، سرویس وان حموم ، سرویس پتو و تشک ، کیف ، تشک بازی ، آویز بالای تخت ، سه بسته جغجغه ، ۳ تا ماشین فلزی ، دوتا ماشین باری ، شوینده و وسایل بهداشتی حموم ، لباس تو خونه و بیرونی تا سایز ۶ ماهگی ، سرویس حوله حمامی ، قنداق سوییسی ، ظرف غذا ، ظرف پخت و پز غذا بچه ، و یه سری ریز مثل شیشه و کهنه و دستمال و شونه و فلاسک و زیر انداز و ....... اینا . همشون هم مارک های معمولی که خوبن .
۱۳۰ تومن
من ۴۰ تومن البته پرده اتاق و لحاف تشک و بعضی چیزاروخودم دوختم کمتر هزینه بشه،۱۰ تومنم فرش خریدم برااتاقش جمعا ۵۰ تومن،سرویس چوبم نخریدم کمد دیواری داشت تخت هم یه مونته سوری میخوام بخرم ،اونم عجله نداریم بعدامیخریم،کالاسکه و این چیزاهم نخریدم
منم ۱۰۰ فعلا لباس هنوز نخریدم
برا من ۴۰۰ کل وسایلسم گرفتم فقط چند تا اسباب بازی میگیرم براش همه وسایلاشم مارکه از تبریز نی نی لند گرفتم
من هنوز خیلی چیزا نگرفتم تا اینجا لباسها بهداشتی (شیشه شیر اینا) کالسکه و کیف مینی واش یخورده اسباب بازی شده ۷۰.
هنوز سرویس تخت سرویس خواب خوراکی ها یخوزده لباس زمستونی اکسسوری ها شامپو اینا و.....مونده
یه ۴۰تومنی
فعلا ۱۰۰ تومن. تخت نخریدم و فقط گهواره خریدم. یه سری خریدای خرد و ریز هم مونده تازه. وسایل گرون و برند هم نخریدم. متوسط
تا الان حدود ۴۰۰- یه سری چیزا هم مونده هنوز. البته من همسرم خودش اخلاقش یجوریه که کمالگراعه و باید از هرچیزی خوبشو بگیره، وگرنه با نصف اینم میشه سیسمونی قشنگ و با کیفیت گرفت
برای من چهار ماه پیش ۳۰۰ شد
من فقط سرویس چوب و لباس تا الان۱۸۰شده نه کالسکه گرفتم نه روئروئک نه کریر نه صندلی غذا
برای من شد حدود ۱۰۰ تومن تازه نه چیزای خارجی آن چنانی وبرند گرفتیم نه اسباب بازی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.