۸ پاسخ

مونده چه برندی بگیری ایرانی بگیری یا خارجی تیکه بگیری یا ست

پیج الدیانا فالو کنین تخفیف های خوبی میزنه.برند های خوب تیکه ای ۱۴۰گرفتم

بدون حساب مجلسی سایزای بزرگ تقریبا ۲۰

من که فعلا دوسه تا دست گرفتم در حد ۵۰۰تومنی جای ارزون میشناسنم نمیخام خیلی گرون بخرم رفتم با چند دست حساب کردم ۳میلیونی شد

نزدیک ده تومن

من بچه دووومه بیشترچیزارو دارم فقط یه سرویس رختخواب مسافرتی و لباس هاشوو چن تا خرت پرت که اوایل استفادس مثه پستونک و شیشه شیر ایناخریدم 10تومن شد

من کم گرفتم ولی شد 6تومن

سه تا دست لباس سایز صفر گرفتم شد ۳۰۰هزار با کلاه و جوراب کلا ۵۰۰تومن😬

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد