من کلا لباس دم دست و تو خونه ای شو فقط فعلا سایز صفر و یک گرفتم .. بقیشو همینجور ک بزرگ میشه میرم میخرم..صفر هم کم گرفتم بیشتر یک خریدم
بیرونی هاشو هم فقط چهارتا سرهمی برداشتم دوتا صفرها سه ماه ، دو تا هم سه تا ۶ ماه
یدونه کاپشن برا زمستون امسالشم برداشتم ..
حالا باز هرچی لازم باشه هی میرم میخرم .. فعلا فقط واجب خریدم
من برای خونه از ست های ۱۹ تیکه ۵ تیکه ۳ تیکه دانالو از هرکدوم ۳ دست گرفتم تا سایز ۹تا۱۲ ماه بازم تکی چند دست گرفتم تا ۱ سالگیش کاپشن سرهمی تا ۲ سالگی پیرهن و لباس بیرونی و چنتا سرهمی بیرونی تا ۲ سالگی
تا دو سال
من تو خونه ای از این سه تیکه ها سایز صفر و یک و دو گرفتم یعنی تا ۹ ماه.
برای بیرون بردن و یه کم مهمونی طور بودن هم دو دست سرهمی ۳ تا ۶ و دو دست ۶ تا ۹ و دو سه دست رامپر برای سه ماه اول که گرمه گرفتم.
دیگه کاپشن و حتی پیراهن دخترونه هم فعلا نگرفتم. گفتم به دنیا بیاد بعد دیگه کامل سایزش دستم میاد و در وقت خودش لباسهاش رو تکمیل میکنم.
تا یکسال
یکسالگی و دوسال هم دارم
تا یکسالگی
من لباس رو تا سایز۳گرفتم چه تو خونه چه بیرونی
یه بیلر لی هم گرفتم
و چندتا هم سرهمی
لباس 5 تکه تا سایز 3 از هر کدوم دو تا برداشتم. دوباره تیکه ای لباس شلوار هم از هر سایز یکی دو تا برداشتم
لباس بیرونی هم از هر سایز یکی برداشتم
تا یکسالگی لباس داره
تا یکسالگی
بیشتر تا شیش چندتام تا نه ماه فکرکنم گرفتیم
من لباس تیکه ای هاشو تا سایز۳ گرفتم لباس بیرونی هم همینجوری گرفتم تا یک سالگی البته لباس بیرون کم گرفتما گفتم ان شالله به دنیا اومد طبق اندازش خرید کنم ببلسا تنگ و گشادش نشه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.