برعکس من هر روز با استرس میرم تو آینه نگاه میکنم که نزنه بیرون خیلی بدم میاد خداروشکر فعلا نزده
ترکم نگرفته خدا کنه این ۳ هفته دووم بیاره
منم نزد
مال من زده بیرون خیلی بده، به لباس میخوره اذیت میشه
اوااا اونا که میزنه میگن کاش نمیزد 😂😂
خداروشکر کن نزده بیرون خوبه که
واسه من یکم زده بیرون اصلا حس خوبی بهش ندارم😑 میترسم به حالت قبلیش بر نگرده یطوریه اینطوری 😭😑
برای منم نزده فکرمیکردم اگه بزنه بیرون بع لباسمبخوره دردممیاد
واسه منم نزد من دلم میخواست صاف بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.