من اصلا نافم نزده بیرون خیلی دوس داشتم بزنه بیرون😁

۷ پاسخ

برعکس من هر روز با استرس میرم تو آینه نگاه میکنم که نزنه بیرون خیلی بدم میاد خداروشکر فعلا نزده
ترکم نگرفته خدا کنه این ۳ هفته دووم بیاره

منم نزد

مال من زده بیرون خیلی بده، به لباس میخوره اذیت میشه

اوااا اونا که میزنه میگن کاش نمیزد 😂😂

خداروشکر کن نزده بیرون خوبه که
واسه من یکم زده بیرون اصلا حس خوبی بهش ندارم😑 میترسم به حالت قبلیش بر نگرده یطوریه اینطوری 😭😑

برای منم نزده فکرمیکردم اگه بزنه بیرون بع لباسم‌بخوره دردم‌میاد

واسه منم نزد من دلم میخواست صاف بشه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری