میگماااا...نینی های شما هم انگشتاشون و زیاد میخورن؟؟؟؟

۸ پاسخ

دخترمن ی جوری با ولع میخوره انگار داره کباب میخوره😂

آره پسر منم همینطور دکتر گفت چون میخان لثه سفت کنن اینطوره

تا دلت بخواد یجوری مک میزنه میخوره انگاری چند روزه شیر ندادم بهش

بله همین الان تو دهنشه

اره زیاد
حلا انگشت پاشم میرسونه ب دهنش😁❤

اره یکسره بره خواب شصتاشو میخوره

بله خیلی
الانم رسیده ب انگشتای پا😐

آره جفت دستاشو جا مکنه تو حلقش 😂

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۶ ماهگی
مامان آرتین و آرین مامان آرتین و آرین ۱۶ ماهگی