سلام مامانا بچه های شما هم خیلی دست میخورن؟

۱۰ پاسخ

ارههه

اره حس میکنه اسباب بازی تکونشون میده نگاشون میکنه میکنه تو دهنش تا مچ دست طوریکه عق میزنه 😂 اب دهنشم جدیدن میریزه

آره پسر من یکسره دستاش تو دهنشه

آره عزیزم ، آب دهنش هم یکسره میریزه

تا مچ دستش می‌کنه دهنش که میخاد بیاره بالا😁

سلام گل
بره تو سن کوچولوی شما طبیعیه دستاشو میشناسه
کم کم پاهاشم میخوره

اره خیلی

اره هم دست میخوره هم اب دهنش خیلی میریزه

اره دیگه میخوان لثه سفت کنن

اره خیلییی

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۶ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۰ ماهگی