۷ پاسخ

ما وقتی به دنیا اومد اسمشو گفتیم
اسم بچه من به کسی ربطی نداره که چی باشه یا نباشه

منکه تا ماه اخر به کسی نگفتم

من،، مادرشوهرم میگفت آهو بنا ب دلایلی نذاشتم الان فقط صداش میزنه دختر

اوووووه من ...من ....همه گیر می‌دادن غیر شوهرم

من بحث نکردم هرکی هرچی خواست گفت آخرم اسم دلخواه خودمو گذاشتم

بحث نداره عزیزم ، فامیلیشو از باباش میگیره اسمشو از مامانش تموم شد رفت

مادر این همه سختی میکشه حق مادره ک انتخاب کنه نمیدونم بقیه چرا ب خودشون اجازه دخالت میدن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان 🩵ائلوین🩵 مامان 🩵ائلوین🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی