ما وقتی به دنیا اومد اسمشو گفتیم
اسم بچه من به کسی ربطی نداره که چی باشه یا نباشه
منکه تا ماه اخر به کسی نگفتم
من،، مادرشوهرم میگفت آهو بنا ب دلایلی نذاشتم الان فقط صداش میزنه دختر
اوووووه من ...من ....همه گیر میدادن غیر شوهرم
من بحث نکردم هرکی هرچی خواست گفت آخرم اسم دلخواه خودمو گذاشتم
بحث نداره عزیزم ، فامیلیشو از باباش میگیره اسمشو از مامانش تموم شد رفت
مادر این همه سختی میکشه حق مادره ک انتخاب کنه نمیدونم بقیه چرا ب خودشون اجازه دخالت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.