تاحالا دچار وسواس فکری شدید؟
چجور درمان کردین؟

۱۰ پاسخ

من خیلی دچارم خیلی

با تراپیست

به شدت الآنم دارم زجر میکشم

وای منم دارم خیلی اذیت میشم هبچکاربم نمیتونم بکنم

منم دچارم

منننن متنفرممم ازش 🥺

من دارم خودم حالمو بهتر میکنم دارو دوس تدارم بخورم مگه چن سالمه تو سن ۲۲ سالگی قرص اعصاب بخورم من اینجوری خودمو بعتر میکنم هر وقت حالم بد شد فکرایی بد کردم میگم این فکر من نیست این بخاطر وسواس فکریه اینحوری بهتر میشم

دارم و درمان نکردم بخام درمان کنم باید برم پیش روانشناس و....

با دارو

با صلوات

سوال های مرتبط

مامان اُکتای 👦🏻 مامان اُکتای 👦🏻 ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی