متاسفم عزیزم
من هم تجربه اش رو داشتم
روزای پیش روت به سختی میگذره
اما قوی باش و دوباره از نو شروع کن
بنظرم حداقل نه ماه تا یکسال به بدنت و به ذهن خودت فرصت بده
امیدوارم بزودی روبراه بشی🫂❤️
من ۱۰ ماه بعد سزارین باردار شدم
سلام عزیزم منم بچه مو تو 31 هفتگی از دست دادم من از دوتا دکتر پرسیدم چند وقت بعد میتونم باردار شم دوتاشون گفتن تا 2 سال صبر کن ولی یه دکتر دیگه گفت 6 ماه بعدش میتونی به نظرم با توجه به سنت که کم هست حداقل یه سال صبر کن
سلام عزیزم متاسفم برات منم دوقلو هامو 28هفته از دست دادم سزارین شدم الان نه ماهه این ماه مبخوام انشاالله اقدام کنم ایشالا جاش برات سبز بشه
متاسفم عزیزم
۶ماه بعدتحت نظرباش کاگ ویتامینی چیزی نیازباشه بهت بده
۳ تا۶ ماه بعد بسته به شرایط بدن و ازمایشاتت منم تو ۶ ماهگی سقط. داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.