۷ پاسخ

برای من دو ماه و نیم از وقتی واکسن رو زدیم کولیکش داره هی کمتر میشه زور زدناش قرمز شدناش خیلی کمتر شده

اره پسر من از ۲۰ روزگی تا ۲ ماهگی کولیک داشت فقط

بهتر میشه هر چی بزرگتر میشه

سلام آره عزیزم پسر منم خداروشکر الان ماشاالله چشم نکنم خیییلط بهتر شده خودش باد شکمشو میده بیرون

اره پسرمن بعدواکسن دوماهگی کامل خوب شد
و خوابش تنظیم شد
کلاهمه چیش خوب شده دوماهه چشم نزنم🤣🤣

من پسرم الان کمتر زور میزنه و بی قراره میکنه. راحت تر باد از شکمش خارج میشه

خوب نمیشه ولی کمترمیشع عادی میشه درد نمیکشه

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۱ ماهگی