انشالله ب امید خدا ک باردار باشی عزیزم .. خب مجددن بیبی بزن
عزیزم من خیلیارو دیدم ک روز دوم سوم زدن منفی بوده
بعد ده روز تاخیر تست زدن مثبت شده
بنظرم فعلا صبوری کن ، دوسه روز دبگه بازم تست بزن ببین چی میشه
اگر بازم منفی شد تا ده روز تاخیر صبرکن و بازم تست بزن اگر مثبت باشه اونموقع حتما نشون میده ، اگرم ک منفی بود و پ نشدی برو دکتر امپول میده ک پریود بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.