۲ پاسخ

من دو هفته پیش گذاشتم ۲تومن البته باهم دوست بودیم کمتر گرفت دوتا از رفیقام پارسال گذاشتن یکی ۵۸۰۰ اون یکیش ۵ تومن گذاشته بود
بیمه فک نکنم حساب بشه تا چند سال دیگه آیودی رو میکنن غیر قانونی
الانم تو چندتا شهرا ایودی نمیزارن امپول نمیزنن

منم میخوام بزارم ولی دودلم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی


🍓مه 🌙وا مامان توت فرنگی 🍓مه 🌙وا ۲ سالگی
مامان گندم و آرتان مامان گندم و آرتان روزهای ابتدایی تولد