من دو هفته پیش گذاشتم ۲تومن البته باهم دوست بودیم کمتر گرفت دوتا از رفیقام پارسال گذاشتن یکی ۵۸۰۰ اون یکیش ۵ تومن گذاشته بود
بیمه فک نکنم حساب بشه تا چند سال دیگه آیودی رو میکنن غیر قانونی
الانم تو چندتا شهرا ایودی نمیزارن امپول نمیزنن
منم میخوام بزارم ولی دودلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.