۶ پاسخ

ببین من توی یه سایت معتبر خوندم هر موقع بچه دو برابر وزن تولدش شد باید آهن رو شروع کرد چه نارس بدنیا اومده باشه چه ترم

پایان چهار ماهگی

بهداشت از ۶ ماهگی شروع کرد

۵ ماهگی شروع کردم

پایان چهار
البته تو خانه بهداشت بم گفتن باید زودترم شرو میکردی در صورتی که خودشون ماه قبل گفتن زوده 😵‍💫🥴

شنیدم میگن از شش به بعد

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی💕🐣 مامان جوجه رنگی💕🐣 ۵ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان حبه انگور 😋 مامان حبه انگور 😋 ۱۴ ماهگی