۵ پاسخ

اصولا ۶ ماهگی

من دوماهه دارم میدم

هر وقت وزن بچه دو برابر وزن تولدش شد اهن رو شروع میکنن
البته طبق گفته دکتر دخترم

اصولاً میگن از ۶ ماهگی آهن و مولتی ویتامین و آد قطع بشه،
ولی دکتر دختر من از ۴ ماهگی آهن و مولتی داد ،

زمانی که وزنش دوبرابرتولدباشه

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی
مامان حبه انگور 😋 مامان حبه انگور 😋 ۱۴ ماهگی