۷ پاسخ

یه قرص سردرد بخور یه چای زنجبیل هم با نبات دم کن بخور.

گرمازده شدی

از سردرده حتما میگرن داری

خوبی ارزو‌جان چقدر تو فکرت بودم شمارتم نداشتم

منم امروز حالم بد بود از صبح سرگیجه.. و از ظهر سردرد

اره منم گاهی وقتا از سردرد حالت تهوع میگیرم

عزیزم بهت گفتم تا اون شربت نخوری خوب نمیشی.. اگه میتونی برو ازهم سایه یکم نعنا بگیر با آبلیمو قاطی کن.. جلوی تهوع و عطشت میگیره.

سوال های مرتبط

مامان لیلیا مامان لیلیا ۵ سالگی