۲ پاسخ

سلام عزیزم من تجربه‌ی خودم میگم که جواب داده من هر وقت بچم گلو درد بگیره بهش کشک میدم خوبه میشه کشک خشک اما تازه .که سفت نباشه .

من پودر روتارین دادم دخترم البته عسل و آبلیمو هم زدم داخلش یه دو روزی خورد دیگه چیزی نگفت خود آب‌جوش و آبلیمو و عسل خم مرتب بهش بده خوبه شیر با زرد چوبه هم خوبه

سوال های مرتبط