خانوما کسی می دونه هزینه‌ زایمان طبیعی چقدره بدون بیمه؟

۹ پاسخ

بیمارستان دولتی رایگانه اگه هم پول بگیرن اونقدر نیست ولی خصوصی 30میلیون به بالا بستگی داره کدوم شهر باشی هرجایی متفاوته

بدون بیمه بیمارستان دولتی 15 تا 25
نیمه دولتی ارگانها 25 تا 35
خصوص نپرسیدم هنوز

بیمه سلامتت و ردیف کن برو بیمارستان دولتی خیلی کم میگیره فک کنم خیلی بترکونه الان 10 تومن من یکی از فامیلام همینجوری رفت 7ماه پیش 2یا 3 تومن گفت داده

خب عزیزم اینک کار ندارع صبح یا خودت برو یا همسرت بیمه سلامت درست کن

بیمه سلامت رایگانه برو کافینت بیمه سلامت فعال کن حدود 100 هزار تومان اینجور هزینشه فکر کنم برا زایمانم بیمارستان دولتی قبولش میکنه

بیمارستان دولتی رایگانه فقط هزینه همراه رو میگیرن که حدود یکی دو تومنه
البته بستگی داره به بیمارستانش برو زایشگاه سوال کن بهت میگن

بیمارستان خصوصی ۶۰ تا ۸۰ طببعی

طبیعی ک رایگانه

از ۴۰بگیر تا ۷۰میلیون

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی