۴ پاسخ

اصلا بیست تومنی نیس فقط پول لباس بیمارستان رو میگیرن

اگر بری دولتی زیاد نمیشه حدود یکی دوتومن
بعدم بیمه سلامت بکن خودتو
برو دولتی

بیمه نشد یعنی چی یعنی بیمه نداری یا چی

15 تا 20 بستگی ب بیمارستان داره

سوال های مرتبط

مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری